Kā atrast pareizos atslēgvārdus

Kā palielināt apmeklētāju plūsmu uz Jūsu mājas lapu? Un, kā palielināt ne tikai apmeklētāju plūsmu, bet arī pirkumu skaitu?

Kas ir atslēgvārdi?

Atslēgvārdi SEO kontekstā ir vārdi un/vai frāzes, ko cilvēki ieraksta meklēšanas joslā meklējot kaut ko – produktu, pakalpojumu, skaidrojumu, pamācību, aprakstu, notikumu …

Atslēgvārdi ir SEO (Search Engine Optimization) pamatā, jo SEO mērķis ir panākt, lai tad, kad kāds meklētājā ieraksta, piemēram Jūsu pakalpojuma nosaukumu – atsauce uz Jūsu mājaslapu SERP (Search Engine Results Page) parādītos augstāk nekā atsauces uz Jūsu konkurentu mājas lapām. Kāpēc? Tāpēc ka organiskās meklēšanas rezultātos 1. atsauces CTR (Click-Through Rate) ir 28,5 – 39,6%, otrās – 15.7 – 18.4%, trešās – 10.1 – 11% un uz desmitās uzklikšķina jau tikai ap 2% meklētāju. Salīdzinājumam – uz pirmajām 1 līdz 4 reklāmām, kas tiek parādītas SERP pašā augšā CTR svārstās no 1,2% līdz 2,1%. 2020. gadā organisko meklēšanas rezultātu CTR bija 33,95%, SERP parādīto reklāmu – 1,59, bet 64,82% atsauču vispār netika ievērotas. Secinājumi ir acīmredzami – ja vēlaties, lai cilvēki meklējot Jūsu piedāvāto produktu, pakalpojumu vai jebko citu, nonāktu Jūsu mājas lapā – atsaucei uz Jūsu mājas lapu ir jābūt organisko meklēšanas rezultātu Top 3 vai vismaz Top 10.

 

Mērķa auditorijas definēšana

Mērķis – aprakstīt potenciālos pircējus tā, lai:

  • Tos varētu viegli identificēt Interneta vidē;
  • Aprakstīt viņu paradumus un vajadzības, kas savukārt Jums palīdzēs atrast vārdus, kurus viņi izmanto meklējot tādus pašus produktus, pakalpojumus … kādus piedāvājiet Jūs, vai tiem līdzīgus;
  • Noteikt vai šī auditorija ir pietiekami liela, lai spētu ģenerēt pietiekamu apgrozījumu/peļņu Jūsu biznesa attīstībai.

Šis solis ir it kā pašsaprotams, tomēr bieži izpaliek un līdz ar to bieži nav skaidrs vai konkrētais atslēgvārds vispār uzņēmuma mērķa auditorijai ir piemērots.

Piemēram, ja Jums ir ziedu veikals un Jūs vēlaties paplašināt savu biznesu piedāvājot ziedu piegādi, Jūs varētu savu mērķa auditoriju definēt kā:

  • Visi, kas pērk ziedus – tomēr šis ir pārāk plašs definējums, jo ne jau visi, kas pērk ziedus vēlas un/vai ir gatavi maksāt par to piegādi;
  • Vīrieši, kas regulāri pērk ziedus (iespējami atkārtoti pirkumi), vecumā no X līdz XX gadiem (katrai paaudzei meklēšanas vaicājumi var būt atšķirīgi), ar mēneša ienākumiem vairāk kā … (ir finansiāli patstāvīgi un var atļauties gan pašus ziedus, gan piegādi), iespējams, ģimenes stāvoklis un kādas rakstura īpašības vai paradumui, kuru dēļ viņi varētu pirkt ziedus biežāk kā citi.

Mērķa auditoriju var un daudzos gadījumos vajag sadalīt sīkāk segmentos, lai katru no tiem uzrunātu maksimāli precīzi un līdz ar to maksimāli efektīvi, piemēram – izdalīt sievietes u.tml. Ir svarīgi šo Jūsu darba rezultātu fiksēt (rakstiski), lai pie tā vienmēr varētu atgriezties un izvērtēt ne tikai atslēgvārdu, bet arī citu uzņēmuma darbību atbilstību Jūsu izvēlētajai mērķa auditorijai.

Protams, ziedus pērk arī citi, bet koncentrējoties uz tiem, kas tos pērk biežāk, Jūs varēsiet veidot precīzāk mērķētu saturu un, visticamāk, ar to sasniegsiet arī lielāko daļu pārējo pircēju.

 

Atslēgvārdu izpēte

Mērķis – atrast vārdus un frāzes, kādas cilvēki izmanto meklējot Jūsu piedāvātos produktus, pakalpojumus …

Šajā posmā ir jācenšas atrast maksimāli daudz dažādu atslēgvārdu. Liela daļa no tiem netiks izmantota, bet Jūs nekad nevariet zināt kurš vārds Jums palīdzēs atrast jaunas, interesanta un svaiga satura idejas.

Atslēgvārdu atlasei un novērtēšanai ir pieejami vairāki maksas rīki, piemēram MOZ, Aherfs, Semrush, kuriem visiem ir pieejami arī bezmaksas konti un dažādi bezmaksas rīki. Tomēr šīs bezmaksas versijas ir stipri ierobežotas, bet to pilno versiju abonēšana ir dārga.

Tomēr atslēgvārdu izpēti pat ļoti labi var veikt arī pilnīgi par brīvu. Visticamāk Jums jau ir vairāki acīmredzami atslēgvārdu favorīti. Ierakstiet tos pa vienam Google meklētājā un piefiksējiet gan Google piedāvātos līdzīgos meklēšanas vaicājumus, gan lapas apakšā parādītos Saistītos meklēšanas vaicājumus. Papildus atslēgvārdu idejas Jūs variet iegūt, piemēram, ar tādiem rīkiem kā Answer the Public vai Wordstream Keyword Tool. Rezultātā Jums izveidosies atslēgvārdu saraksts.

Kā piemēru izmantosim acīmredzami būtisku ziedu piegādes biznesa atslēgvārdu – “ziedu piegāde”. Ierakstiet Google meklēšanas joslā “ziedu piegāde” un Google parādīs Jūsu meklētajam atslēgvārdam līdzīgās biežāk meklētās frāzes. Piefiksējiet tās (vēlams Excel vai Google sheets, lai datus vēlāk arī varētu ērti apstrādāt.

Google meklēšanas ieteikumi

 

 

 

 

 

Ejiet meklēšanas lapā uz leju līdz “Saistītie meklēšanas vaicājumi” un piefiksējiet tos.

Saistītie meklēšanas vaicājumi

 

 

 

 

 

Ir vairāki pārlūkprogrammu paplašinājumi, kas var palīdzēt Jums atrast saistītos atslēgvārdus, piemēram – Ahrefs, Keywords Everywhere , Keyword Surfer … Keyword Surfer bez maksas rāda arī atslēgvārda meklēšanas apjomu (Volume), kas būs svarīgi nonākot pie atslēgvārdu novērtēšanas. Uzinstalējiet vienu vai vairākus un piefiksējiet rezultātus.

Keyword surfer

 

 

 

 

 

 

 

Keyword Surfer sniedz arī aptuvenu konkurentu mājas lapu apmeklējuma novērtējumu.

Konkurentu mājaslapu apmeklējuma novērtējums

 

 

 

 

 

 

 

Papildus ir arī vairāki interneta resursi, kas arī var palīdzēt atrast vairāk atslēgvārdu, piemēram – keywordtool.io. Bezmaksas versijā ir redzami tikai atslēgvārdi, bet tos var gan eksportēt CSV un Excel, gan nokopēt. Atkal – veiciet meklēšanu un piefiksējiet atrastos atslēgvārdus.

Keyword tool rezultāti

 

 

 

 

Variet izmantot arī jau pieminēto Answer the Publicl, kur lapas apakšā atslēgvārdi tiek sagrupēti alfabētiskā secībā. Atkal – veiciet meklēšanu un piefiksējiet atrastos atslēgvārdus.

answerthepublic rezultāti

 

 

 

 

Uz šo brīdi man sarakstā ir 439 atslēgvārdi, izfiltrējot vienādos – paliek 376. No tiem 127 par ziedu piegādi uz konkrētu pilsētu (ziedi piegade riga / ziedi piegade liepaja …) un 9 par piegādi citās valstīs (ziedu piegāde īrijā / ziedu piegāde uz angliju …).

Līdz ar to viena atslēgvārda izpēte ir pabeigta. Atkārtojiet šo procesu ar visiem Jūsu sarakstā esošajiem atslēgvārdiem.

Strādājot konkrētajā nozarē un analizējot atsauces uz konkurentu mājas lapām SERP, Jums noteikti radīsies vēl daudz citu atslēgvārdu ideju. Atcerieties, ka atslēgvārdu izpēte nekad nebeidzas, jo mainās gan meklēšanas vaicājumi, gan arī Jums pašiem rodas jaunas atslēgvārdu idejas.

 

Atslēgvārdu novērtēšana

Mērķis – atrast vārdus un frāzes, pēc kurām meklējot, cilvēki ne tikai nonāks Jūsu mājas lapā, bet arī veiks pirkumu (iespēja, ka veiks pirkumu ir lielāka salīdzinājumā ar citiem atslēgvārdiem).

 

Atslēgvārda meklēšanas apjoms

Jums ir saraksts ar 376 atslēgvārdiem, bet tie nav vienlīdz pieprasīti/noderīgi. Izmantojot atslēgvārdu “ziedi” katru mēnesi tiek veikti ap 8100 meklējumu, “ziedu piegāde” – 2400 meklējumu bet, piemēram, “ziedu kurjers” – tikai 170 meklējumu un “ziedu piegade jelgava” – tikai ap 40 meklējumiem. Visticamāk, ka nav jēgas veidot saturu koncentrējoties uz atslēgvārdiem, kas meklējot netiek izmantoti vai tiek izmantoti ļoti maz.

Ne visiem sarakstā esošajiem atslēgvārdiem to meklēšanas apjoms Jums ir zināms. Google atslēgvārdu novērtēšanai piedāvā bezmaksas rīku Google Trends, kas uzrāda meklēšanas tendenci konkrētajam atslēgvārdam grafiku veidā. Lai novērtētu atslēgvārda/meklēšanas frāzes izmantošanas biežumu un izvēlētos piemērotākos Jums arī nekas vairāk nav nepieciešams.

 

Tēmas meklēšanas apjoms

Tomēr, tikai meklēšanas apjoms vien var radīt maldīgu priekštatu par konkrētā atslēgvārda potenciālu, jo:

  • Ne visi meklējumi beidzas ar klikšķi, piemēram – ja meklētājā ierakstīsiet “inch to mm”, Google Jums jau uzreiz parādīs atbildi “1 inch = 25.4 millimeters” un Jums to nevajadzēs meklēt klikšķinot uz citiem SERP rezultātiem;
  • Padziļināta satura raksti (apskati, pamācības utt.) parasti kvalificējas uz vairākiem atslēgvārdiem (līdz pat vairākiem simtiem atslēgvārdu) – un līdz ar to kopējā apmeklētāju plūsma, kas ar šo vienu rakstu tiek novirzīta uz Jūsu mājas lapu var pārsniegt Jūsu viena izvēlētā atslēgvārda meklēšanas apjomu vairākas reizes.

Tāpēc atslēgvārdu potenciāls ir jāvērtē prognozējot kopējo apmeklētāju/pircēju plūsmu uz Jūsu mājas lapu, ja atsauce uz rakstu parādīsies SERP Top 3. Citiem vārdiem sakot, atslēgvārda meklēšanas apjoma nozīme samazinās, bet satura atbilstība meklēšanas nolūkam kļūst arvien svarīgāka.

Jums ir jānovērtē atslēgvārda un tēmas potenciāls attiecībā uz Jūsu biznesu. Respektīvi – cik liela ir varbūtība, ka cilvēks, kurš veic meklējumu izmantojot konkrēto atslēgvārdu vēlas nopirkt ziedus ar piegādi. Analizējiet katru atslēgvārdu atsevišķi un novērtējiet tā potenciālu – Liela pirkuma iespējamība (1) / Vidēja pirkuma iespējamība (2) / Maza pirkuma iespējamība (3) / Pirkums visticamāk netiks veikts (4).

Piemēram:

  1. Cilvēki, kuri meklējot izmanto atslēgvārdus: “ziedu piegāde”, “puķu piegāde”, “ziedu piegāde rīgā”, “pasūtīt ziedu pušķi”, “ziedu piegāde 24/7”, “wolt ziedi” … – visticamāk vēlas pirkt tagad un tūlīt;
  2. Cilvēki, kuri meklējot izmanto atslēgvārdus: “Labākie ziedu pušķi”, “skaisti ziedu puski”, “ziedi grozā” … – visticamāk vēlas pirkt drīz, bet vēl meklē kur pirkt un, iespējams, nevēlas izmantot piegādes servisu;
  3. “ziedi”, “ziedu veikali” … ir no mūsu saraksta meklēšanā visbiežāk izmantotie atslēgvārdi, bet tie nav tiešā veidā saistīts ar ziedu piegādes servisu. Tomēr tie var aizvest uz Jūsu lapu pietiekami daudz apmeklētāju, kuri nākotnē, iespējams, var sākt šo servisu izmantot. Kaut vai tikai tāpēc, ka viņi pēc Jūsu vietnes apmeklējuma zinās kur griezties, ja viņiem šāds serviss būs vajadzīgs;
  4. Cilvēki, kuri meklējot izmanto atslēgvārdus: “ziedi foto”, “ziedi tulpes”, “ziedi no kreppapīra”, “ziedi latviešu mitoloģijā”, “eihinacija ziedi” … – acīmredzami meklē kaut ko citu un Jums nav interesanti.

Kā tas darbojas praksē Jūs variet pārbaudīt ierakstot Google meklētājā “ziedu piegāde”, “ziedu piegāde 24/7”, “ziedi” un novērtējot atšķirības kā meklēšanas rezultāti mainās katram no šiem atslēgvārdiem.

 

Konkurence uz katru konkrēto atslēgvārdu

Vai – cik pūļu būs jāpieliek, lai radītu labāku/pilnīgāku saturu salīdzinājumā ar to, kas pašreiz atrodas SERP 1 pozīcijā. Un cik laika būs vajadzīgs, lai Google to atzītu par cienīgu parādīšanai meklēšanas rezultātu Top 1 vai Top 3.

Visam iepriekš aprakstītajam nebūs nekādas nozīmes, ja atsauce uz Jūsu sagatavoto rakstu vai jebkura cita veida saturu pārredzamā nākotnē neparādīsies meklēšanas rezultātu pirmajā lapā.

Citiem vārdiem – ir svarīgi saprast vai izvēlētā tēma (un atslēgvārdi) tuvākajā nākotnē spēs ģenerēt pietiekami lielu pircēju plūsmu, ja nē – netērējiet savu laiku un meklējiet citas tēmas un atslēgvārdus.

 

Kā noteikt atslēgvārdu grūtības pakāpi?

Lai gan atslēgvārda sarežģītību nosaka daudzi faktori, galvenokārt tiek aplūkoti šie:

  • Konkurentu spēks/domēna autoritāte – piemēram, ja Jūsu vietne ir jauna un Jūs vēlaties tās saturu veidot balstoties uz tādiem pašiem atslēgvārdiem, kādus izmanto cita vietne ar augstu DA (Domain Authority), Jums būs grūtāk ar to sacensties par vietu SERP Top rezultātos;
  • Jūsu vietnes domēna autoritāte – ja Jūsu domēna autoritāte ir augstāka par konkurenta domēna autoritāti, atsauce uz Jūsu lapu var tikt parādīta augstāk un otrādi;
  • Vietnes satura kvalitāte – Google ranžē katru vietnes lapu (URL) atsevišķi. Ir diezgan bieži gadījumi, kad lapas ar labu saturu (kurās apmeklētāji uzturas ilgāk un ar zemāku atlēcienu līmeni (bounce rate)) meklēšanas rezultātos tiek parādītas augstāk nekā lapas ar augstāku DA, bet ne tik labu saturu.
  • Meklēšanas nolūks – lai cik augsta arī būtu domēna autoritāte un kvalitatīvs saturs, ja Google uzskatīs, ka meklētājā ierakstītais atslēgvārds šim saturam neatbilst – tas SERP Top netiks parādīts. Respektīvi – ja meklējiet ziedus, Jums netiks rādīti rezultāti par stārķu anatomiju.

Par šo varētu uzrakstīt veselu rakstu, bet patiesība ir tāda, ka Latvijā (latviešu valodā) konkurence salīdzinājumā ar angļu, krievu vai citām lielajām valodām ir niecīga. Līdz ar to arī nokļūšana SERP Top 10 ir salīdzinoši vieglāka. Vienkārši ierakstiet Google meklētājā izvēlēto atslēgvārdu un apskatiet pirmās lapas rezultātus:

  • Ja tur pārsvarā ir domēni ar zemu DA (līdz 30) – viss lielā mērā būs atkarīgs no tā cik kvalitatīvu un pilnīgu saturu Jūs izveidosiet savai lapai. Ja konkurentu DA būs augstāks – nokļūšana viņiem blakus vai priekšā, visticamāk, prasīs daudz vairāk laika un pūļu;
  • Atveriet pirmās 5 – 6 atsauces un novērtējiet šo lapu saturu. Ja Jūs variet to izveidot/uzrakstīt labāk, interesantāk, skaidrāk … – Jums ir iespēja ieraudzīt atsauci uz savu lapu SERP Top 10 dažu tuvāko mēnešu laikā.

Lai redzētu katra SERP esošā rezultāta DA, pievienojiet savam Interneta pārlūkam (Chrome vai FireFox) MozBar paplašinājumu, kas Jums veicot meklēšanu pie katra rezultātā uzrādīs kāda ir konkrētās vietnes domēna autoritāte, cik saites no citiem domēniem ved uz šo vietni un cik daudz domēnu šīs saites savās lapās ir ievietojuši.

MOZ Bar paraugs

 

 

 

Ja DA ir augstāka par 30 – jaunai vietnei labāk būtu izvēlēties specifiskākākus un pēc nozīmes šaurākus atslēgvārdus. Tā Jūs ātrāk nokļūsiet Google meklēšanas rezultātu pirmajā lapā un uz Jūsu vietni ātrāk tiks novirzīta, iespējams, neliela, bet pastāvīga pircēju plūsma.

Bonuss

Atslēgvārdu izpēte izmantojot Google Search Console

Lai to pieslēgtu Jums ir nepieciešams domēns, kas jau ir Internetā sasniedzams, jo būs nepieciešama domēna verifikācija. Google Search Console ir neaizstājams rīks gan, lai kontrolētu uz uzlabotu vietnes veiktspēju, gan labotu kļūdas – tāpēc mēs iesakām to pieslēgt cik ātri vien iespējams.

Ejiet uz Search Console un sekojiet norādījumiem (neaizmirstiet to savienot ar Google Analytic). Vietnei attīstoties tiks uzkrāti dati, kas pēc kāda laika Jums kļūs par neaizvietojamu palīgu vietnes darbības novērtēšanā, jo Google Search Console ir tā vieta, kur Jūs visprecīzāk variet redzēt savas vietnes sniegumu attiecībā uz organiskās meklēšanas rezultātiem un arī atrast jaunas atslēgvārdu idejas.

Dodieties uz Performance / G Search results. Zem Performance on Search results izvēlieties Search type: Web un pie Date: izvēlieties ilgāko iespējamo atlases periodu. Jums tiks parādīti visi atslēgvārdi uz kuriem Google reaģē piedāvājot atsauces uz Jūsu vietni savos meklēšanas rezultātos.

Vairāk par Google Search Console pieejamiem datiem variet izlasīt ŠEIT.

 

Atslēgvārdu izpēte izmantojot Google atslēgvārdu plānotāju

Tas ir ĻOTI spēcīgs rīks, un tam ir lielas priekšrocības, jo atslēgvārdu idejas nāk no Google datu bāzes un kurš gan vēl labāk zina kādi vārdi tiek izmantoti meklējot Google. Google atslēgvārdu plānotājs piedāvā atslēgvārdu idejas, no kurām daļu Jūs nevarēsiet atrast nekur citur.

Google atslēgvārdu plānotāja lietošana ir pilnīgi par brīvu. Lai piekļūtu Google atslēgvārdu plānotājam, Jums obligāti nav jāveido reklāmas kampaņa – Jums ir nepieciešams tikai Google konts.

Ejiet uz ads.google.com  Un uzklikšķiniet uz pogas “Sākt tūlīt” un sekojiet norādījumiem. Ignorējiet piedāvātās izvēlnes un uzklikšķiniet uz “Pārslēgties uz eksperta režīmu”.

Google Keyword Planner Pārslēgt uz eksperta režīmu

 

 

 

 

 

Uzklikšķiniet uz “Izveidot kontu bez kampaņas”.

Google Keyword Planner Izveidot kontu bez kampaņas

 

 

 

 

 

Ja nepieciešams, koriģējiet un apstipriniet savu uzņēmuma informāciju nospiežot pogu “Turpināt”. Lapā “Maksājuma informācijas apstiprināšana” uzklikšķiniet uz “Izveidot kontu, neiestatot norēķinus” un nākamajā lapā uz pogas “Izpētīt savu kontu”.

Google Keyword Planner Izveidot kontu neiestatot norēķinus

 

 

 

 

 

Uzklikšķiniet uz atslēgas ikonas un tad drop-down menu uz “Atslēgvārdu plānotājs”.

Google-Keyword Planner drop down menu

 

 

 

 

Izvēlieties “Jaunu atslēgvārdu atklāšana”. 

Google Keyword Planner Jaunu atslēgvārdu atklāšana

 

 

 

Jums parādīsies 2 izvēlnes – “SĀCIET AR ATSLĒGVĀRDIEM” un “SĀCIET AR TĪMEKĻA VIETNI”. Apskatīsim abas iespējas atsevišķi.

 

Sāciet ar atslēgvārdiem

Ierakstiet atslēgvārdu, šajā gadījumā turpinām ar “ziedu piegāde”. Jūs variet pievienot līdz 10 atslēgvārdiem, tai skaitā arī frāzes, kas sastāv no vairākiem vārdiem un arī domēnu nosaukumus. Papildus ir iespējams filtrēt atslēgvārdu idejas pēc sava vai jebkura cita domēna. Tomēr, ja mērķis ir atrast maksimāli daudz atslēgvārdu ideju, labāk ir Google ieteikumus neierobežot. Uzklikšķiniet uz “IEGŪT REZULTĀTUS”.

Google Keyword Planner IEGŪT REZULTĀTUS

 

 

 

 

Izvēlieties visus piedāvātos atslēgvārdus, izvēlieties “Precīzā atbilstība” un tad uzklikšķiniet uz “Pievienot atslēgvārdus, lai izveidotu plānu”. Un pēc tam kreisās puses izvēlnē uz “Prognoze”.

Google Keyword Planner Pievienot atslēgvārdus lai izveidotu plānu

 

 

 

 

Iestatiet maksimāli lielāko iespējamo dienas budžetu un izvēlieties laika periodu “Viss periods”.

Google Keyword Planner Viss periods

 

 

 

 

Un kolonā “Klikšķi” Jūs ieraudzīsiet jau daudz precīzāku meklējumu skaitu katram konkrētajam atslēgvārdam.

Google Keyword Planner meklējumu skaits katram atslēgvārdam

 

 

 

 

Papildus Jums ir iespēja novērtēt arī katra atslēgvārda komerciālo potenciālu – kolonā “Vid. MPK” (vidējā Maksa Par Klikšķi) uzklikšķiniet uz virsraksta, lai sakārtotu MPK virzienā no lielākā uz mazāko. Jo MPK ir lielāks, jo uz šo atslēgvārdu ir lielāks pieprasījums – līdz ar to tas, iespējams, ir iedarbīgāks.

Padoms. Pirms sāciet strādāt ar Google atslēgvārdu plānotāju pievienojiet Chrome pārlūkam paplašinājumu Keywords Everywhere un iespējams, Jūs jau uzreiz pēc atslēgvārdu ievadīšanas redzēsiet arī Google piedāvāto atslēgvārdu ideju meklējumu skaitu (dažreiz tas nenostrādā, nezinu kāpēc).

Google Keyword Planner uzreiz redzesiet Google atslegvardu skaitu

 

 

 

 

 

Sāciet ar tīmekļa vietni

Šī ir interesantākā daļa, jo šī opcija Jums dod iespēju noskaidrot kādiem atslēgvārdiem ir kvalificējušies Jūsu konkurenti. Ievadiet konkurenta domēna nosaukumu. Mēs izmantosim meklējot ar atslēgvārdu “ziedu piegāde” SERP Top 1 atsauci – domēnu “linneja.lv”, atzīmējiet “Izmantot visu vietni” un klikšķis uz “IEGŪT REZULTĀTUS”.

Google Keyword Planner Izmantot visu vietni

 

 

 

 

Un Jūs redziet visus atslēgvārdus uz kuriem šī vietne ir kvalificējusies un to meklējumu skaitu. Plus arī uz šiem atslēgvārdiem veikto kopējo meklējumu skaitu un atsevišķi mobilajās ierīcēs veikto meklējumu skaitu.

Google Keyword Planner visi domena atslegvardi

 

 

 

 

 

Te gan jāpiebilst ka tas ir kopējais meklējumu skaits Google tīklā, nevis konkrēti uz “linneja.lv” atsauci uzklikšķinājušo cilvēku skaits. Un neuztveriet Google norādīto meklējumu skaitu burtiski – tas ir aptuvens aprēķins.

 

Tas arī viss. Lai veicas!

78 domas par “Kā atrast pareizos atslēgvārdus”

Atstājiet savu komentāru

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Pasūtiet savu WordPress vietni tūlīt!

Jo ātrāk sāksim – jo ātrāk Jūsu mājas lapa būs gatava!

Un Jūs kļūsiet pieejami arī Internetā!

lvLV